Wil jij een bardienst overnemen voor € 25,- ?

27 juli 2019 10:15

In het nieuwe seizoen start BZS met een nieuw bar- en keukendienstrooster op de zaterdagen. De ouders/verzorgers van de jeugdleden die nog geen andere vrijwilligerstaken verrichten, zullen op zaterdagen 1 of 2 keer per seizoen ingeroosterd worden. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat iemand niet kan.

In dat geval is het mogelijk om te ruilen maar als BZS willen we graag ook de optie bieden om de bardienst af te kopen voor € 25,-.  Een bardienst duurt 3,5 uur

Ben jij 18 jaar of ouder en heb je interesse om tegen een vergoeding van € 25,- op afroep een bardienst te willen overnemen, meld je dan aan bij de barcommissie.

Stuur een email naar [email protected] met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Leeftijd
- Mobiele telefoonnummer
- Emailadres

Je zult dan met je naam en je mobiele telefoonnummer op de website vermeld worden zodat mensen je rechtstreeks kunnen benaderen voor het overnemen van een bardienst en het betalen van de vergoeding van € 25,-.
BZS heeft hier verder geen bemoeienis mee.

We zien jullie reacties graag tegemoet.

Lees meer over:
BZS afkopen bardienst