Ruilen en afkopen bar-/keukendienst

Mocht u onverhoopt op een ingeroosterde datum niet kunnen, ruil dan met een ouder uit het team van uw kind. Per team is er vaak een app-groep en zijn de nummers van iedereen bekend. Geeft u wanneer u ruilt dit ook even door aan de barcommissie, [email protected] , dan zorgen zij er voor dat de wijziging verwerkt wordt in het barrooster. U kunt ook een wijzigingsvoorstel aanmaken via de link Wijzigingsvoorstel barrooster .

Er wordt momenteel als uiterste  noodoplossing ook gewerkt aan een lijst met mensen die tegen betaling van € 25,- een bardienst willen overnemen. Waarschijnlijk zal dit zelden voorkomen, want wie wil de vereniging waar uw kind met plezier speelt nu niet helpen met een vrijwilligerstaak van enkele uren  per seizoen.

U kunt de volgende personen vragen om uw bardienst tegen een vergoeding van € 25,- over te nemen:

Renee van Kranenburg.  06-13537881
Celine van Overbeek.      06-41731558