Stage lopen bij BZS

Het is voor elke middelbare school verplicht om voor leerlingen een maatschappelijke stage te organiseren. De leerlingen die deze stage moeten doen, meestal 30 uur per jaar, zullen veelal zelf een stageplaats moeten regelen.
Ook bij onze voetbalvereniging bestaat de mogelijkheid om jouw maatschappelijke stage te doen. Maatschappelijke stagiaires krijgen geen geldelijke vergoeding.
Wij denken aan activiteiten als:
• het meehelpen bij de trainingen van bijvoorbeeld junioren of pupillen teams
• het fluiten van wedstrijden van dezelfde teams
• het helpen opruimen en uitzoeken van materiaal
• op zaterdag meehelpen met het verzorgen van drinken voor de teams, het schoonmaken van de kleedkamers
• bij grotere activiteiten assisteren, zoals bij het organiseren en verkopen van oliebollen
• bij andere activiteiten assisteren, zoals bijvoorbeeld vóór en tijdens de thuistoernooien

Ook zijn er leerlingen die aan een sportopleiding bezig zijn die stage moeten lopen.
Ook voor hen willen wij de mogelijkheid bieden dat bij onze voetbalvereniging te doen. Wij willen zowel eigen spelers als ook niet-leden (afhankelijk vraag en aanbod) de gelegenheid geven hun stage bij ons te doen. Bedenk wel dat we een beperkt aantal plaatsen kunnen bieden.
Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar maatschappelijkestage@vv-bzs.nl