BZS KENT SUCCESVOLLE SLOTDAG

Zondag 11 juni was het zo ver, de eerste BZS Slotdag. Om 9.30 uur begonnen de vrijwilligers met het opzetten van alle attracties zodat er op tijd begonnen kon worden.

Ook de zon kwam om de hoek kijken, kortom, alle ingrediënten waren aanwezig voor een mooie en gezellige Slotdag en dat werd het ook zeker!!! Het talenten vs ouders voetbal was een groot succes waarbij de meeste talenten wisten te winnen van de ouders. Ook het buikschuiven was bijzonder in trek en een welkome verfrissing gezien de warmte. Het levend tafelvoetbal is een aloude topper die veel plezier opleverde.
Ondertussen vochten de oudste jeugd en de senioren bij het voetvolley een verbeten strijd uit die uiteindelijk gewonnen werd door het team van Eindhoven. Alvorens aan te kunnen vallen op de barbecue stond nog de finale van de BZS Penaltybokaal op het programma.
Alle jeugdteams hadden hun teamwinnaar afgevaardigd en de keepers moesten vol aan de bak bij de sterk ingeschoten penalty's. Het draaide uit op een tweestrijd tussen Seth van Blondeel-Timmermans en Bram Frantzen. Lange tijd leken beiden niet te kunnen missen, Seth was echter de eerste die miste en zette daar mee Bram op matchpoint. Bram profiteerde echter niet en even later kon Seth alsnog de wisseltrofee in de lucht steken nadat de gelijkmakende penalty van Bram via de binnenkant van de paal uit het doel ketste.
Inmiddels stonden de barbecues klaar om aan te vallen en konden de ruim 250 barbecuers zich te goed aan de door Slagerij de Bruijn geleverde salades, sate, hamburgers etc..
Na de barbecue liep de eerste BZS Slotdag langzaam ten einde en trok iederen weer huiswaarts. BZS kan terug kijken op een geslaagde eerst editie van de Slotdag en dit zal zeker een vervolg krijgen, sterker nog de datum staat al vast! Zet zondag 10 juni 2018 maar vast in de agenda voor de volgende BZS Slotdag.
Suggesties met betrekking tot de Slotdag zijn altijd welkom en ontvangen we graag via [email protected]

P.S.  Een vervelend moment was uiteraard het moment waarbij Stijn v.d. Anker geblesseerd raakte. Stijn moet voorlopig nog rustig aan doen. Namens BZS is Bettina op bezoek geweest en heeft hij een BZS bal kado gekregen. Bestuur en leden van BZS wensen Stijn een spoedig herstel toe.