B.Z.S. JEUGDDAGEN ONDANKS REGEN WEER GESLAAGD

Ook in 2016 heeft BZS met dank aan talrijke sponsoren de organisatie van de BZS Jeugddagen kunnen voortzetten. Sponsoren en een groot aantal vrijwilligers staan aan de basis van deze jarenlange traditie waar we nog vele jaren aan hopen vast te knopen.

Dit jaar was de reis op de woensdag een buitenlandse trip naar Movie Park in Duitsland. Gedurende de flinke busreis was er alle tijd om je te verheugen op al het leuks wat er te wachten stond. Kleine tegenvaller waren de talrijke buien in de ochtend al mocht dit de pret niet drukken want de kinderen lieten zich daardoor niet stoppen. Er was voor ieder wat wils en het gegil in de achtbanen was niet van de lucht. Rond half vijf werd uiteindelijk de bus weer opgezocht  en alle gezichten glommen van tevredenheid.

Donderdag stond de sport- en speldag op het programma waarin een wedstrijdelement was opgenomen waardoor er fanatiek werd gestreden om de punten. Verder liep de Penaltybokaal als een rode draad door het programma heen om aan het einde van de dag te kunnen afsluiten met de Grande Finale. Helaas was ook vandaag Pluvius ons niet geheel goed gezind maar alles bij elkaar viel de regen reuze mee. De prijswinnaars van de sport- en speldag waren:

O9

1. Steven vd Geer
  2. Twan van Klei
  3. Stef vd Berg

O11

1. Mic van Wijk
  2. Marley Schipper
  3. Stijn vd Anker

O13

1. Bram Vink
  2. Jurrien Budde
  3. Julian de Waal

Alle prijswinnaars gingen er met een mooie bal vandoor waarmee ze hun voetbalkunsten aan een ieder kunnen tonen.

De Penaltybokaal werd uiteindelijk glansrijk gewonnen door Youri Mol die zijn zenuwen onder controle hield en als enige in slaagde alle penalty’s te maken. Youri van harte gefeliciteerd! Ook Youri mocht een bal meenemen en uiteraard de bijbehorende beker die een mooi plekje in zijn prijzenkast zal krijgen.

Zo kwam er weer een einde aan een wederom geslaagde versie van de BZS Jeugddagen en rest mij nogmaals een woord van dank aan alle sponsoren en vrijwilligers. Het was goed om te zien hoeveel jongere vrijwilligers uit de oudere BZS jeugd er vandaag aanwezig waren en dat geeft vertrouwen dat we deze traditie nog jaren kunnen voortzetten.

Na jaren van trouwe dienst hebben Anne vd Oever en Stieneke Kruisssen aangegeven te stoppen als lid van het organisatieteam maar ik vertrouw erop dat daarvoor waardige opvolging aangetrokken zal worden. Anne en Stieneke reuze bedankt voor jullie jarenlange inzet!

Als organisatie deden we het ook dit jaar weer met plezier en tot volgend jaar!