Inschrijfformulier voetbal

BZS inschrijfformulier

Wanneer je spelend lid wordt van BZS krijg je als speler wedstrijdkleding in bruikleen. Lees de informatie bij de link hieronder svp even voordat je het inschrijfformulier in gaat vullen (selecteer met muis en via copy&paste of via selecteer de onderstaande regel en dan via de rechtermuistoets en via Ga naar:

Of via het menu naar Lid worden/afmelden ==> Kledingreglement en bruikleenovereenkomsten

Het wedstrijdshirt wordt in bruikleen gegeven en dient bij afmelding van het lidmaatschap weer te worden ingeleverd

Alleen indien je ouder bent dan 18 jaar.
Ben je jonger dan 18 jaar? Vul dan de volgende gegevens in.
De mailadressen worden gebruikt om u te informeren over activiteiten van BZS.
LIDMAATSCHAP
Wat is je actieve KNVB bondsnummer?
Geldt alleen wanneer je reeds eerder gevoetbald hebt.
CONTRIBUTIE

De contributie wordt betaald via een machtiging aan vv BZS om tot wederopzegging de contributie automatisch te incasseren.
Extra kosten voor niet automatisch afschrijven bedraagt € 2.50.
Je verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan vv BZS doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar je bank, om een bedrag van je rekening af te schrijven wegens contributies en overige periodieke bedragen en je bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van vv BZS.

Als u het niet eens bent met de afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag naar de voorwaarden.
Inschrijfgeld € 5,00 voor o.a. administratiekosten, wordt eenmalig bij de contributie afgeschreven.

Onbetaald maar onbetaalbaar en onmisbaar. Dat is kort gezegd wat een vrijwilliger voor BZS is. Er is geen enkele vereniging, club of stichting die zonder vrijwilligers kan blijven bestaan. Ook BZS niet. Wij vragen dan ook van al onze leden (of ouders) een kleine hoeveelheid inspanning. Zoals u gezien heeft kan dat op allerlei manieren en zijn bestuur, leden en overige vrijwilligers u ontzettend dankbaar voor uw inzet. VRIJWILLIGERSTAKEN: vv BZS kan niet functioneren zonder vrijwilligers. Wanneer u of uw kind in aanmerking wil komen om te spelen bij onze vereniging, willen we hierbij een beroep op u doen om u als vrijwilliger aan te melden. Als spelend lid of als ouder van een spelend lid. U bent allen van harte welkom.

Hieronder kun je een algemene opmerking over deze aanmelding plaatsen. Gebruik hierbij geen "ENTER"
B.Z.S. wil graag uw email-adres delen met de trainer van uw nieuwe team zodat hij/zij u kan informeren over trainingen, wedstrijden, afgelastingen, evenementen etc.

Tijdens trainingen, wedstrijden en evenementen van B.Z.S. worden mogelijk foto's en/of opnames gemaakt voor gebruik op de website en social media van B.Z.S.

Al uw gegevens zullen worden verwerkt conform ons Privacy beleid. Het gehele Privacy beleid kunt u vinden op onze website.

* = verplicht