Aanpassing bekerprogramma

17 augustus 2018 9:30

Het bestuur

Vanwege de enorm warme zomer heeft het hoofdveld zich in de zomerstop helaas niet goed kunnen herstellen. Gras groeit nu eenmaal niet in de hitte, laat staan nieuw gras.

Inmiddels is het hoofdveld opnieuw ingezaaid en dat betekent dat het veld de komende periode niet bespeeld kan worden. Dit om het opkomende jonge gras de tijd te geven waardoor we in het verloop van het seizoen nog een goed bespeelbaar veld hebben.
Doordat het hoofdveld tijdelijk niet beschikbaar is, zullen alle bekerwedstrijden voor elftallen op kunstgras gespeeld moeten worden. Om alle teams te kunnen laten voetballen, zullen de aanvangstijden van diverse wedstrijden aangepast worden. Vanwege de complexiteit zal dit niet per team maar in zijn geheel via de KNVB geregeld worden.
Wij beseffen ons dat het niet een ideale situatie is, maar bijzondere omstandigheden vragen bijzondere oplossingen.
We rekenen echter op uw flexibiliteit en begrip voor de komende periode van trainingen en wedstrijden. Iedereen alvast bedankt voor de medewerking.
Bron: Het bestuur

Lees meer over: