BZS Jeugdtoernooien live volgen

30 mei 2018 20:30

Zaterdag 2 juni a.s. gaan de jeugdtoernooien weer van start. Op deze dag nemen diverse BZS teams het op tegen sterke tegenstanders. Kom vooral even een kijkje nemen. Een noviteit is dat de uitslagen voor iedereen, dus ook de thuisblijvers, live te volgen zijn via je mobiele telefoon.

Ga op je mobiele telefoon naar de website van BZS www.vv-bzs.nl

Wanneer je op de BZS website bent, ga je via de knop <Menu> naar de <Live uitslagen toernooien>.  Klik daarop vervolgens op en ga via de keuze <2 juni> naar de diverse toernooien. Selecteer het toernooi waar je in geinteresseerd bent en je krijgt altijd de laatst bijgewerkte uitslagen en standen te zien. Alle uitslagen worden steeds vijf minuten na afloop van de wedstrijden verwerkt.

De wedstrijdschema's en aanvangstijden zijn nu reeds te bekijken.

Lees meer over:
BZS Toernooien