Ere-lid Dik Boon overleden

7 oktober 2017 19:30

Vanochtend bereikte BZS het droevige nieuws dat ons ere-lid Dik Boon is overleden. Dik was het enige lid nog dat vanaf de oprichting van BZS in 1944 lid was.

Dik heeft voornamelijk in het tweede en eerste team van BZS gespeeld. Door een beschadiging aan zijn kniebanden moest hij noodgedwongen de voetbalschoenen aan de wilgen hangen. Hierna is hij een aantal jaren grensrechter geweest maar dat was eigenlijk niets voor Dik. Dan kun je beter scheidsrechter worden vond hij. Dik heeft veel betekend voor BZS. Veel bestuursfuncties bekleed en onderdeel van de onderhoudsploeg geweest. Dik vond het belangrijk dat alles piekfijn in orde was. Daarnaast was hij een trouwe supporter van BZS die veel wedstrijden van oud en jeugd kwam bezoeken. Dik, we gaan jouw gezelligheid, humor en aanwezigheid missen. Bedankt voor alle inzet voor BZS en rust zacht. Wij wensen zijn vrouw en directe familieleden veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Komende zondag en volgende week zaterdag zal bij de thuiswedstijden één minuut stilte in acht worden genomen.

Lees meer over:
BZS dik boon ere-lid