Van de bestuurstafel

13 september 2017 17:30

Beste Leden,
Na een welverdiende vakantie, en ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft, is het voetbalseizoen bij BZS weer begonnen. Veel vrijwilligers stoppen veel vrije tijd in BZS zodat onze kinderen en de jeugd van Beusichem en omringende dorpen hun geliefde spelletje kunnen spelen.

BZS is de grootste club binnen de gemeente Buren en hierop kunnen we trots zijn. Op dit moment hebben we circa 450 leden waarvan 370 spelend lid zijn. Van de 370 is ongeveer 280 jeugd lid. Het is belangrijk om deze grote groep aan BZS te binden en dat zij zich thuis voelen binnen BZS.  Om goede faciliteiten te kunnen bieden, hebben we financiële middelen nodig.  Vanuit de Gemeente Buren kunnen we helaas niet veel verwachten dus BZS zal naar andere mogelijkheden moeten kijken om deze middelen te kunnen verruimen. De komende tijd zal voor BZS zeer belangrijk worden om de huidige lijn door te trekken en vast te houden. Tijdens de ledenvergadering op maandag 25 september 2017 om 20.00 uur zullen we o.a de volgende punten aan bot laten komen:

• Vervanging kunstgras
  • Hoe kijkt de Gemeente tegenwoordig naar een voetbalvereniging?
  • Verenigingsscan in opdracht van de Gemeente
  • Mogelijkheid extra speelveld
  • Renovatie kleedkamers en kantine
  • Financiële positie van BZS
  • Toekomstvisie BZS.
  • Evaluatie structuur BZS

Zoals jullie zien, zijn er veel interessante punten op de agenda om bij deze ledenvergadering aanwezig te zijn. Daarnaast hopen we op input van jullie die wij in onze visie mee kunnen nemen. Tot ziens bij de ledenvergadering op 25 september 2017.

Bron: Het bestuur

Lees meer over: