Buitenschoolse opvang De Vrijbuiter

25 augustus 2020 8:15

31 augustus start BSO De Vrijbuiter op het complex van BZS. Als open club zijn we blij met deze nieuwe samenwerking die voor zowel BZS als de BSO kansen biedt. BZS wenst BSO De Vrijbuiter veel succes. Heeft u interesse in buitenschoolse opvang voor uw kind?

Buitenschoolse opvang

Na schooltijd breekt het moment aan om van vrije tijd te genieten. Het ene kind is moe en wil het liefst alleen zijn, de ander bruist van de energie.

Voor de kinderen die naar de buitenschoolse opvang komen wordt het zogenaamde huiskamermodel gebruikt. Binnen een vertrouwde, overzichtelijke omgeving spelen de pedagogisch medewerkers in op de sterke behoefte aan persoonlijke aandacht. Samen wat eten en drinken na schooltijd, een spelletje spelen, knutselen, een verhaal voorlezen, samen leuke activiteiten doen. En…naar buiten om te voetballen. De buitenspeelruimte is groot genoeg voor dergelijke activiteiten. Er is een aparte binnenruimte voor de kinderen om zich terug te trekken, huiswerk te maken of een spelletje te doen.

Hier mag je jezelf zijn

De stevige basis die de buitenschoolse opvang biedt, zorgt ervoor dat elk kind zich thuis voelt en bijkomt van een intensieve schooldag. Presteren is hier niet nodig, lekker jezelf zijn mag altijd, er is altijd wel iemand anders om heerlijk mee te spelen.

De Vrijbuiter (buitenschoolse opvang Beusichem)

Deze BSO bestaat uit maximaal 44 kinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar en wordt begeleid door twee of meer gediplomeerde pedagogisch medewerkers. De kinderen worden opgesplitst in 2 stamgroepen van 4 tot 12 jaar. De kinderen komen van de school uit Beusichem. Bij deze BSO is er altijd een sportmedewerker aanwezig.

BSO De Vrijbuiter zit gevestigd bij voetbalvereniging BZS in Beusichem.  De kinderen kunnen hier genieten van de ruime sportvelden en een gevarieerd activiteitenaanbod. Ook worden er activiteiten aangeboden op gebied van sport en spel in de gymzaal naast de school.

Voor meer informatie download hier de flyer.

Lees meer over:
BSO BZS Buitenschoolse opvang De Vrijbuiter