Grote verloting 2020

13 december 2019 23:00

Ook in 2020 wordt er weer een verloting georganiseerd door BZS. Subsidies zijn verleden tijd en willen we de vereniging financieel gezond houden en kunnen blijven investeren in de accommodatie, spelmaterialen etc. dan zijn extra inkomsten altijd welkom.

Wat is het doel van dit jaar?

De opbrengst van deze verloting wordt voor verschillende doeleinden gebruikt zoals o.a.:

- Organisatie van diverse activiteiten/voetbalmaterialen voor de jeugd;

- Een nieuw speeltoestel voor de jongere jeugd;

- Muziekapparatuur kantine.

Wat levert het op?

Je maakt hierbij kans op vele mooie prijzen zoals o.a. een fauteuil van Sit Design, een barbecue/grill van Napoleon gourmet/grills en een kadobon van juwelier Lenn'Art maar bovendien steun je de jeugd van BZS.

De trekking zal plaats vinden op 14 maart 2020 bij de jaarlijkse toneelavond in ’t Zoetzand.

Wanneer moeten de spelers de enveloppen inleveren bij de leiders en leidsters?

15 februari 2020  is de uiterste datum voor de spelers om bij de leiders de loten in te leveren.

Wanneer moeten de leiders en leidsters bij BZS de enveloppen inleveren?

Woensdagavond 19 februari 2020 tussen 19.15 uur en 19.45 uur zal Marion (06-23834540) in de kantine aanwezig zijn. Lever dan de verkochte boekjes plus opbrengst per team in. Niet verkochte loten moeten ook ingeleverd worden. Doe dit in één envelop.

Wat indien een speler meer boekjes zou willen verkopen?

Laat degene contact opnemen met Marion en ze kunnen dan bij haar langskomen voor extra boekjes en anders kan Marion ze ook langs komen brengen.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking en laten we met zijn allen proberen de opbrengst van vorig jaar te overtreffen.

Lees meer over:
BZS verloting