JO9 5e klasse

Vacature: trainer tweede elftal BRC'24

Gisteren om 23:08  Ben jij gepassioneerd door voetbal en gedreven om spelers naar een hoger niveau te tillen? BRC'24, gevestigd in Beesd, zoekt een ambitieuze en enthousiaste voetbaltrainer voor het tweede elftal voor het seizoen 2024/2025.Als voetbaltrainer bij BRC'24 krijg je de kans om jouw expertise en passie voor het spel over te brengen op onze spelers. Je zult verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van spelers. Het leiden van trainingssessies die gericht zijn op technische vaardigheden, tactiek en teambuilding.Wij zoeken een trainer die:meer »

Eltson Silva Vieira gaat Schelluinen versterken

Gisteren om 18:48  SCHELLUINEN • Eltson Silva Vieira is komend seizoen te bewonderen op Sportpark Scalune. Met de komst van de 27-jarige Rotterdammer heeft derdeklasser vv Schelluinen een waardig opvolger gevonden voor de naar Unitas zondag vertrekkende laatste man Jordi de Groot.meer »

Fortuna Sittard speelt benefietduel tegen vv Alblasserdam: opbrengst voor verduurzaming sportpark

Gisteren om 14:00  ALBLASSERDAM • Eredivisieclub Fortuna Sittard, die getraind wordt door voormalig Alblasserdam-voetballer en trainer Danny Buijs, komt op woensdag 15 mei naar sportpark Souburgh voor een oefenpartij tegen vv Alblasserdam.meer »

Dubbele gele kaarten leveren voor handvol spelers schorsing van één wedstrijd op

Gisteren om 10:00  REGIO • Nog drie weken, daarna nog het toetje en dan zit het seizoen 2023-2024 erop. De afdeling tuchtzaken van de KNVB zit nooit zonder werk. In het afgelopen weekeinde was er nauwelijks zondagvoetbal, maar op zaterdag werden er voornamelijk dubbele gele kaarten getrokken.meer »

Weer drie nieuwe spelers voor FC Dordrecht AM

6 mei 2024 21:56  DORDRECHT • Het naar de vijfde klasse gedegradeerde FC Dordrecht AM heeft er weer drie versterkingen bij voor volgend seizoen.meer »