BZS JO10-1 vergeet te voetballen en verliest laatste competitiewedstrijd

LRC JO10-1

BZS JO10-1

Sven van Beusichem (afstandschot)
Assist: Youri Mol
... (schot)
... (schot)

Hoofdklasse 2

31 mei 2018 19:00

Opstelling BZS JO10-1

Donderdag 31 mei en voor BZS JO10-1 staat de doordeweekse uitwedstrijd tegen LRC JO10-1 op het programma. Het supporterslegioen is weer talrijk aanwezig op deze zonnige avond.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn.

Keeper Louis, met voor zich de verdediging afwisselend bestaande Sten (k), Seth, Sten (g) en Stijn, het middenveld werd gevormd door Rogier, voorin afwisselend Silas, Sven en Youri.

In de 19e minuut stuurde Youri Sven de diepte in en deze ramde vanaf een meter of 15 de bal hard in de rechterhoek onhoudbaar achter de keeper. In de 22e minuut scoorde LRC JO10-1 de 1-1. Tevens in de 1e helft schoot LRC JO10-1 2 keer op de lat en in de 2e helft 1 keer. BZS JO10-1 was veel te veel bezig met het fysieke spel van de tegenstander i.p.v. verzorgd combinatievoetbal te laten zien. Iedereen werkte zich een slag in de rondte, echter dus niet helemaal met de juiste zaken. Rogier plaatste in de 2e helft nog een cornerbal vanaf de rechterkant net bovenop de lat. Voor de rest was LRC JO10-1 wat gehaaider en kreeg veel meer kansen dan BZS JO10-1. Het was aan keeper Louis te danken dat het tot de 45e minuut gelijk bleef, echter hij moest capituleren op een hard geplaatst schot wat 2-1 en tevens de eindstand betekende.

De afsluitende penaltyreeks wordt door BZS JO10-1 met 1-7 gewonnen en ook hier weet Louis met diverse uitstekende reddingen de tegenstander van scoren af te houden.

BZS JO10-1 is uiteindelijk op een verdienstelijke 9e plaats geëindigd en de trainers Henrico, Michel en Martin mogen trots zijn op dit jonge team. Met enig geluk was BZS JO10-1 wat hoger geëindigd, wellicht volgend seizoen. Namens de ouders en spelers wil ik hierbij alvast de technische staf bedanken voor hun inzet en begeleiding dit seizoen. Prima gedaan mannen!

Uiteraard zien we jullie graag terug bij de thuistoernooien van BZS, de boys van JO10-1 spelen in de ochtend van 2 juni hun eigen JO10-1 toernooi en doen ook mee tijdens het thuistoernooi van BZS JO11-1 in de ochtend van 9 juni.

Graag dus tot ziens op 1 van bovenstaande datums of kijk hier om het te volgen.

Jongelui, ouwelui, ik groet u.

Gerwin