BZS Vr1 met 9 speelsters sterker dan Wadenoijen Vr1

... (scrimmage)

Vrouwen, VR1, 5e klasse 858

3 juni 2018 11:00

Zondagochtend 11 uur. Wadenoijen.

Dit is de laatste wedstrijd van het seizoen,
We willen de 5de plaats behouden.
Warm.
Te weinig speelsters.
Door veel blessures en afzeggingen konden we geen 11 meiden bij elkaar krijgen, dus we spelen met 9 man. Dan maar wat extra lopen. Ook een andere opstelling. Kiki heeft na een heel seizoen 2 wedstrijden per weekend spelen zere enkels, dus die staat vandaag op de goal, wat ze fantastisch gedaan heeft. Rosanne laatste vrouw, Renee linksback en Marin rechtsback. Ondanks dat we 2 speelsters minder hebben, hebben we erg veel kansen. Rosanne komt regelmatig op en schiet een paar keer op de goal. Ook Carlijn, Sanne en JJ wagen pogingen. Het is zwaar voor ons, veel lopen.
Rust 0-0.
Maar we blijven aanvallend. Dan komt Selena door en dit wordt de 0-1! Helaas enkele minuten later ook een tegendoelpunt. Iedereen doet zijn uiterste best om deze laatste wedstrijd van het seizoen tot een goed einde te brengen. En dan is het weer Selena die doorkomt in de 82e minuut de 1-2 maakt. Monique komt nu de achterhoede versterken, om de voorsprong te behouden en met succes. Super gespeeld meiden, terecht gewonnen. Bedankt voor de inzet!
Huub bedankt voor het vlaggen.
Iske bedankt voor je verslag.