een goede verliespartij, voor zover dat kan

OJC ROSMALEN VR5 (zon)

BZS VR1

... (scrimmage)
... (kopbal)

Vrouwen, VR1, 5e klasse 858

10 april 2018 20:00

OJC Rosmalen - BZS 2-1
Een inhaalwedstrijd.
Dinsdagavond in Rosmalen.
Het was warm en bewolkt.
Een grote club.
Met bijna meer leden dan Beusichem inwoners.
Een mooi complex.
En het werd een mooie avond. Een goede verliespartij. Voor zover dat kan. We speelden heel erg goed. Fel. Gooiden er erg veel energie in. We waren ongeveer even goed. Maar ons spel was beter dan anders. Iedereen was goed. Zal ik ze allemaal noemen? Renee op doel. Daar mag je je handen gebruiken. Kiki schoffelde het kunstgras. Marin keek waar ze de bal heen schoot. Lisa stond gauw zonder benzine. Loïs had het zichtbaar naar haar zin. Selena prima positiespel. Rosanne liep veel en rood aan. Sanne kwam haar tegenstander regelmatig op snelheid voorbij. Iske raakt weer in oude doen. Kirsty lekker geconcentreerd. Als de grensrechter de bal en Monique tegelijk zag begon hij te vlaggen. Sara  kwam vaak los. Maar de keeper was er een die op de zestienmeterlijn keepte. Joy wist het allemaal nog.
We kregen volop complimenten van de tegenstander (quote van de trainer van OJC: het beste team waar we dit seizoen tegen gevoetbald hebben).
Maar we kwamen ongelukkig achter. Voor rust. We lieten de koppies niet hangen. Vol door. Kansen ruikend. Ook na rust. Een corner en daaruit een kopdoelbalpunt. 2-0. Nog steeds gaven we ons niet gewonnen. Schakelen van 442 naar 433 naar 343 ging prima. Blijven jagen. Sara en Selena waren heel dichtbij. Pas toen het te laat was, was het raak. En schoot Iske  een rebound binnen. 2-1. En tijd. Het was mooi om te zien. Deze spirit was zo goed. Vasthouden dit.

alle 3 de gastspelers dank weer voor het meespelen.

Scheids Joris, onze complimeten, fantastisch gefloten!