Routiniers 35+ nog altijd ongeslagen

BZS 35+1

23 maart 2018 19:30

Routiniers 35+ nog altijd ongeslagen

Na zes wedstrijden in de 35+ competitie zijn de routiniers van 35+ nog ongeslagen.

De tegenstanders hadden zich na de vorige speelavond verdedigender opgesteld tegen de Beusichemmers.  Vrijdag bleef de BZS-ploeg (met drie wedstrijden op het programma) opnieuw zonder verlies, maar had het meer punten moeten verzamelen.

Tegen HSSC’61 werd een 2-0 voorsprong te makkelijk weg gegeven. Normaal gesproken is een 2-0 voorsprong voldoende om de wedstrijd uit te spelen, maar de gevaarlijke spits van HSSC’61 had het hoofd niet in de schoot gelegd bij die stand en schoot knap de 2-1 binnen. De 2-2 was een intikkertje nadat een half geblokte bal plots vrij voor de voeten kwam van een aanvaller van HSSC’61.

Eerder op de avond had BZS gewonnen van Nivo Sparta. BZS wilde compact van achteruit spelen, omdat de selectie niet compleet was. Toch kon BZS met de bewegelijke spits Eric van Barneveld veel kansen afdwingen. De stand 1-0 was daarmee geflatteerd. Eric zorgde ook voor de goals tegen HSSC.

De laatste wedstrijd tegen Everstein bleef op 0-0. Everstein zakte goed in en kwam met beweeglijke spelers goed uit. Tegen die tactiek was het lastig voetballen en een gaatje te vinden voor de Beusichemmers. De 0-0 was misschie een juiste afspiegeling van de wedstrijd.

BZS staat in de competitie nu op de 1e plaats met 12 punten uit 6, op 4 punten gevolgd door Everstein.