BZS MO13-1 - Theole MO13-2

Theole MO13-2

7 april 2018 12:00

Marco Visser

Voor het eerst spelen we met mooi weer en 3 wissels langs de lijn.

De ouders heerlijk in het zonnetje langs de lijn en arnold als scheids tussen de meiden op het veld.

Na de Yell en het fluitsignaal gaan we rustig van start……….hmmmmm rustig zei ik toch, Marley scoort de 1-0 al binnen de 1ste min. Dit belooft wat. Laura waagt ook al snel een schot maar beland in de handen van de keepster. In de 4e min waagt Marley nog een schot en ja hoor de 2-0 hangt in het net. Theole is aan de bal en probeert langs de meiden te komen ,maar daar komt Demy aan gesneld  en wie denkt dat ze langs Demy op komt heeft het mis. Demy schiet naar Joyce die de bal overspeeld naar Robbin , Robbin schiet …………helaas in de handen van de keepster. Theole is aan de bal, maar een duel met Joyce is bijna niet te winnen. Uittrap van Nicolle naar Robbin , Joyce, Marley die loopt uit in de 6e min schot op het doel met corner als resultaat. Marley neemt de corner en Kiki scoort de 3-0. De scheids strikt nog even de veters van de keepster van Theole en de wedstrijd wordt weer hervat. Er wordt veel over gespeeld en pogingen gedaan op het doel zonder resultaat. Theole komt ook nog even in de buurt van ons doel, maar de dames bijten zich vast en geven de bal niet zomaar uit handen. Joyce is aan de bal speelt naar Laura , Marley en ja hoor daar is de 4-0.

Ingooi Theole. Robbin maakt de bal afhandig en maakt een mooie een mans actie richting het doel

5-0 in de 13e min. Er wordt leuk over gebald dan komt Demy van achter en weet een hard schot te geven op het doel ………..bijna scheelde niet veel. In de 18e min scoort Norelle uit een voorzet van Laura 6-0. De dames laten wat flipperkast voetbal zien kan het bijna niet volgen iedereen komt zeker aan de bal. Het lijkt nu dat de meiden van Theole niet aan de bal komen maar dat is zeker niet waar in de 20e min komen ze erg dichtbij en weten ze op ons doel te schieten pffffff gelukkig de bal ging naast. Joyce gooit in naar Lotte die weer afspeelt naar Norelle en op een haar na het doel mist.

Ingooi Demy naar Norelle, Robbin schiet op het doel………Net over. Oepsssssss   en dan gaat het even mis in de onderlinge communicatie en waagt Theole haar kans, maar ook deze bal gaat niet het net in. Corner bal voor Theole , de bal gaat hoog de lucht in maar nicolle weet de bal te vangen.

Robbin scoort toch nog even in de 28e min en Norelle in de 29e min .

We gaan met 9-0 de rust in.

Na een korte pauze gaan we weer verder. Benthe staat nu op keep en Nicolle mag het veld in.

Zoals gebruikelijk gaan de meiden weer rustig van start en spelen wat over na elkaar. Er zijn weer een hoop schoten op het doel maar de keepster van Theole staat haar mannetje en geeft zich niet zo snel gewonnen. Dan eindelijk in de 35e min geeft Marley een afstands schot , de bal met keepster het doel in 10-0. Robbin is inmiddels weer aan de bal en komt met bal vanaf het midden en maakt in de 39e min het 11de doelpunt. Demy en Joyce racen het hele veld over en de dames weten elkaar goed te vinden. In de 54e min krijgt BZS een corner Laura neemt hem schiet de bal en via Robbin scoort Norelle. Na veel overspel en gemiste kansen  schiet Lotte op het doel………….net naast. Theole krijgt ook nog een kans. Inmiddels zitten we in de laatste minuten van de wedstrijd, de meiden worden nog even fanatiek en Norelle scoort in de laatste 2 min nog even 2 doelpunten.

Daar klinkt het eindsignaal , de meiden hebben de punten binnen.

Eindstand 15-0

Wat een geweldig leuk team zijn jullie meiden, goed samen gespeeld een ieder draagt zijn steentje bij.  Ik ben trots op jullie en weet bijna zeker dat dat alle ouders zijn xx.