D-Day mo13-1

Meisjes onder 13, MO13-1, 3e klasse 03

25 november 2017 12:00

Arnold Torn-broers

Iedereen van het team was lekker op tijd aanwezig, zodat Alex en bart mooi op tijd konden beginnen met de wedstrijd bespreking.

De dames van de mo13 1 kwamen uit het spelers home met zeer gecocentreerde gezichtjes, want vandaag moest er worden gewerkt aan het doel saldo!!!!
Onder leiding van Arnold(die zeer strak en goed floot ;)) begon de wedstrijd precies om 12.00 uur. Na de aftrap lag de bal al binnen de minuut in het doel van Theole! Marley schoof de bal mooi langs de keepster van Theoie 1-0. Dit beloofde een monster score te worden!!!!! Onze meiden gaven direkt druk op de tegenstander en dit resulteerde in een mooi doelpunt van Laura 2-0. Dit gebeurde allemaal binnen vijf minuten. In de 6 en 7 minuut was het weer raak !!!!!!!!! Na schitterend voetbal via vele schijven scoorde Marley er 2 bij 4-0. Toen viel het een beetje stil en was er onnodig balverlies bij sommige, Maar dit leverde geen gevaar op voor onze meiden. Na wat goed coach werk van Alex en Bart pakten de meiden de draad weer op en dit resulteerde in de 15 minuut weer een doelpunt van Marley. Marley werd goed vrj gespeeld door Robbin en Kiki, ze bleef rustig en schoof de bal behoedzaam langs de keepster 5-0. Na de aftrap veroverde onze meiden de bal en Joyce kreeg hem in de voeten, die ging super langs de rechterkant van het veld wat tegenstanders voorbij en schoot daarna geweldig op het doel.......BAM de 6-0!!1 Norelle inmiddels in het veld voor Marley scoorde net voor het rust signaal nog even de 7-0. Ze kreeg de bal schitterend aangespeeld van Demy(die deze wedstrijd heel wat meters heeft afgelegd) Norelle met een tegenstander in de rug draaide goed weg en schoot de bal netjes in. Dit was tevens de rust stand.
Na de rust kwamen onze meiden weer het veld op met een wissel van keepste. Marley op het doel en Nicolle als speler erbij, Onze meiden kregen gelijk wat kansen naar rust maar de bal wilde er niet in. In de 34 minuut was het eindelijk weer raak! Na wat schitterend positioneel voetbal werd Benthe door Lotte vrij gespeeld en die dacht niet na en schoot verwoestend raak 8-0. Na de aftrap van Theole werd de bal gelijk weer afgepakt en gingen onze meiden telkens vol op de aanval. Met goed wissellend positie spel van Demy en Robbin, als Demy opkwam van achteruit zakte Robbin goed in, scoorde Norelle haar tweede doelpunt 9-0. Dit alles was binnen 38 minuten. Daarna zakte het voetbal een klein beetje in bij onze meiden en gingen er een beetje makkelijk over denken. Dit resulteerde in een tegen doelpunt van Theole 9-1. 10 minuten voor tijd was het de beurt aan Nicolle. Door haar werklust werden er nog wat kansen gecreerd maar er ging geen bal meer in het doel.
Deze wedstrijd werd er goed positioneel gevoetbald. Veel positie wisselingen en de bal werd goed rond gespeeld. Het tempo zou misschien soms wat hoger mogen en de kansen die onze meiden krijgen wat vaker verzilverd mogen worden!
Al met al een zeer goede wedstrijd van een heel goed team, wat het meiden voetbal echt wel op de kaart zet met het spel wat onze dames wekelijks spelen!!!!
Dames complimenten(en gewoon zo door blijven gaan)
Alex en Bart ook voor jullie een pluim. Jullie weten onze meiden wekelijks weer te inspireren! En dit is voor de toeschouwers elke wedstrijd weer een feest om naar dit dream team te kijken!!