BZS 1 zonder punten naar huis

BZS 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

15 november 2015

In deze belangrijke wedstrijd, Jan van Arkel stond net onder BZS, heeft BZS de punten niet mee naar huis kunnen nemen.
Na enkele mogelijkheden in de beginfase voor o.a. Erik en Werner, kwam Bzs in de 11de minuut op 0-1.
In de 24de minuut werd het geheel onverwachts 1-1. JVA zette de bal voor tussen 10 spelers van BZS. Björn en Julien begrepen elkaar verkeerd en ging de bal via Julien in het eigen doel.
Tot aan dat moment had BZS de wedstrijd volledig in handen, het bleef bij hun aanvallende pogingen makkelijk overeind en kon je zien dat er wel wat te halen was vanmiddag.
Maar...... Het ging totaal mis.
Na wederom wat mogelijkheden / kansjes scoorde BZS net niet, JVA echter wel in de 39de minuut. Eruit een corner kwam de bal voor, iedereen mistte, maar de spits niet en tikte makkelijk in, 2-1.

Oké dan de tweede helft. Met 2 nieuwe spelers erin: Jordi en Jasper voor Youssef en René. BZS trok ten aanval en kreeg direct ook al 2 prachtige kansen, o.a voor Jasper, maar de bal wilde er ook van dichtbij niet in.
JVA was bij uitvallen gevaarlijk en scoorde uiteindelijk nog 2 x.
BZS kreeg best nog wat mogelijkheden via Erik, Werner, Jasper en Jordi, maar het net werd niet gevonden.
De scheidsrechter vond dat Julien kort voor tijd nog hands maakt en gaf een penalty, Bjørn redde. Jammer dat hij een doodschop even hiervoor op Julien geheel onbestraft liet en duwen met geel bestrafte.

BZS zal uit en ander vaatje moeten gaan tappen. Het zat niet mee in deze matige wedstrijd maar het belangrijkste is resultaat. Komende weken volgen er belangrijke wedstrijden tegen concurrenten Theole en Maliskamp. Het is afwachten of BZS zich kan herstellen.

BZS 1