BZS heeft een vrouwenteam!

BZS VR1

Hedel VR1

Vrouwen, VR1, 5e klasse 858

8 oktober 2017 12:30

8 oktober 2017
vrouwen 1 BZS - Hedel
BZS heeft een vrouwenteam! Spelen vanaf nu zondagmiddags en trainen twee keer per week. Van de C naar de B naar de onder 19.
Zelfde team. Zelfde leiders. Andere dag en andere afkorting: Vr1.
De zoektocht naar een nieuwe trainer eindigde bij een oude bekende.
Echt super dat je onze vrouwen weer naar voren schreeuwt, Arnold.
De bekerwedstrijden beschouwden we als oefenwedstrijden. De eerste keer ‘uit’ was een ongelukkige samenloop van pech.
De eerste keer dus. Voor de competitie. De kunstwei in.
Tegenstander speelde t eerste kwartier op onze helft. Daarna ging t meer gelijk op. Kans van Rosanne. Daarna de 0-1 van Hedel. Een goede redding van Claudia, een goed kwartier. Maar ook een loomheid. We missen nog duelkracht. Daadkracht. Conditie nog niet op peil. Een bal op onze paal en met 0-1 de kleedkamer in. Na de thee en peptalk van Arnold zoals we hem kennen (en van hem houden) ging het beter.
We kregen meer goals tegen in de tweede helft. Maar voetballend waren we beter dan de eerste helft. Mooie combinatie van Sanne en Monique. Goede corners van Rosanne en daaruit een kans voor Selena....
Het komt langzaam en het kan, maar de weg is lang. Het is een ‘leerjaar’. Als we allemaal willen en er voor gaan, op de training en tijdens de wedstrijd kunnen we veel leren.
Lois dank voor je inzet, en Nicky en Mike, dank voor het fluiten en vlaggen.