BZS Vr 1 Na twee weekenden zonder wedstrijd mogen we weer de wei in.

DSS'14 VR1

BZS VR1

...

Vrouwen, VR1, 5e klasse 858

26 november 2017 11:00

DSS’14 - BZS vr1
Na twee weekenden zonder wedstrijd mogen we weer de wei in. Tussen Varik en Heesselt. Herfstige zondagochtend hartje Betuwe. Zonnig, fris en modderig.
We komen vroeg op voorsprong. Corner van Iske (veters strak) en Rosanne kan binnentikken.
We zijn beter. Maar eigenlijk kunnen we nog beter. Maar de tegenstander was ook niet zo scherp. We spelen wat slordig. Maar na een kwartier verdubbelt Carlijn de voorsprong na een assist van Selena.
Sanne was niet op de scooter vandaag, maar Kirsty was lekker op dreef in de spits. Kiki niet bang om vies te worden deed weer veel nuttig opruimwerk.
Renee goed controlerend en ook steeds Marin en Jill assisterend.
Toen Monique van handschoenen én pet was voorzien konden we de tweede helft beginnen. Goed gekeept Mo’.
Vaste patronen. Ook nu weer. Een betere tweede helft. Maar eigenlijk kunnen we nog beter.
Met Sara iets meer stabiliteit. En scorend vermogen: 1-3.
Na een mooie goal van DSS zijn we weer scherp. Lieke fijn werkend en beloond: 1-4.
Zo werd DSS’14 vandaag DSS1-4.
Soms is een kleine voldoende goed genoeg, (en soms niet, girls).
Lieke en Sara, dank voor het meespelen, en voor de goals.
En Lisa bedankt (voor je humor en zo).