BEKERWEDSTRIJD MO-13 BZS-TEC

TEC MO13-1

Meisjes onder 13, MO13-1, Groep 1 00

2 september 2017 12:00

Met de nieuwe trainer Alex en leider Bart gaan we van start. Eerste wedstrijd van dit seisoen met een heerlijk zonnetje en Benthe op het doel.

Er word rustig over gespeeld door de meiden en voorzichtig al een schot richting het doel van TEC. Na 3 min spelen is er een mooie kans. Robbin schiet en ja hoor daar is de 1-0. We spelen veel op de helft van onze tegenstanders en de meiden weten elkaar goed te vinden, dan komt een van de meiden van TEC even los , maar krijgt de kans niet om het af te maken. Dan grijpt Joyce haar kans en breekt uit..........helaas de bal gaat uit.

Laura neemt een corner, de meiden spelen wat over,Laura schiet naar Norelle en BAMMMMMM de 2-0 is gemaakt.
In de 16e min trapt de keepster van TEC uit, Robbin weet de bal te bemachtigen en schiet gelijk de bal retour over de keepster zo het doel in  YEAHHHHH 3-0.

We spelen weer wat over en de meiden proberen wat op het doel te schieten, maar de bal wil er nog niet in. Een van de meiden van TEC weet weer los te komen, maar wat is BZS zonder zijn achterhoede......de bal haalt de achterlijn niet........TOP meiden.
Robbin loopt uit  in de 20e min en weet het netjes af te maken.......BAMMMMMM 4-0.

We blijven lekker voetballen en even moet de scheids optreden voor een duw duelletje.
Nog even een wissel ivm blessure en dan met 4-0 de rust in.

Na de rust gaan we weer vrolijk verder, de meiden spelen wat over en op de achtergrond begint het te rommelen ( onweer) maar dat mag de pret niet drukken.
TEC grijpt  zijn kans en een van de meiden breekt uit en weet te scoren 4-1.
De meiden herstellen zich Marley geeft een voorzet en Norelle scoort 5-1.
2 min later schiet Robbin naar Norelle en weer weet Noor hem netjes in het doel te leggen 6-1.

Dan is de beurt weer voor TEC, maar gelukkig hebben wij Benthe die weet de bal uit het doel te houden.In de 28e min is het weer de beurt aan BZS Robbin scoort 7-1.
Marley neemt een corner en Robbin speelt de bal terug naar Marley die dan de bal in het net schopt 8-1. Niet veel later neemt Marley weer een corner en weet vanuit daar de bal rechtstreeks het doel in te draaien 9-1.

We spelen nog wat over, maar dan weet TEC toch weer in de buurt van ons doel te komen en scoort 9-2. De tijd zit er bijna op maar Marley scoort in de 38e min toch nog even de 10-2 die nog heel snel gevolgt word door een doelpunt voor TEC .

met 10-3 word de wedstrijd afgefloten. Meiden wat hebben jullie stuk voor stuk goed gevoetbald.