Ontwaakt uit de winterslaap!!

OJC ROSMALEN MO11-4

BZS MO11-1

Meisjes onder 11, MO11-1, Groep 1 3

14 maart 2017 18:30

dinsdag 14 maart
Al vroeg in de avond op pad richting Rosmalen.......helaas met twee speelsters minder en een zieke op de bank. Even het veld in orde maken en een warming up voor de meiden horen we rond 18.30 u het fluitsignaal en mag de wedstrijd beginnen.
Al snel blijkt dat we veel op de helft van OJC Rosmalen spelen en in de 2e min is het eerste schot op het doel gelijk raak........Norelle scoort de 0-1!!! De meiden spelen deze wedstrijd goed over en weten de bal te raken. In de 4e min haalt Kiki uit richting het doel........helaas zijkant net, maar al snel daarna probeert Joyce het ook nog een keer.........ook deze wil er niet in ....Mooi gehouden door de keepster van Rosmalen, maar BZS heeft er zin in Norelle geeft een mooie voorzet en Robbin maakt hem af.......GOAL
0-2. Dan lijkt het even of de meiden van Rosmalen terug komen en weten op onze helft te komen.....toch was dit voor korte duur BZS speelt goed over en weten weer de bal richting het doel van Rosmalen te krijgen......Joyce speelt de bal mooi over naar Robbin en zij speelt de bal af naar Norelle die vrij staat voor het doel..........de 0-3 is in de pocket....SUPER meiden jullie laten leuk voetbal zien, eindelijk WAKKER.
We spelen nog wat leuk over maar de doelpunten blijven even uit...........We gaan de rust in met 0-3. Even snel wat drinken op het veld  (afstand naar de kleedkamer is wel erg ver). Binnenkant mens is weer verzorgt en de keepsters Nicolle en Benthe hebben gewisseld, dus hop naar de tweede helft.......snel nog even de yel. De bal wordt afgetrapt en voor we er erg in hebben sprint Joyce naar het doel en speelt af naar Robbin die in de 25 min gelijk weet te scoren 0-4. Na weer wat mooi overspel komt Sanne aan de bal en waagt een poging op het doel.......jammer  in de handen van de keepster.Even wat gestuntel voor het doel en na de tweede uithaal scoort Joyce de 0-5. Dan in de 35e min neemt kiki een corner voorzet naar Robbin en BAM daar is de 0-6. De meiden van BZS weten goed in de buurt te blijven van het doel van Rosmalen. Norelle weet in de 46 min nog te scoren en Robbin maakt het laatste goal voor deze wedstrijd in de 47 min.
Wij ouders hebben weer heerlijk genoten van een mooi wedstrijd GOED gevoetbald dames verliezen maar zeker ook WINNEN doe je SAMEN .......

Een trotse moeder