Bye Bye

6 mei 2017 14:30

BZS-Hardinxveld MO19
6 mei 2017
De laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Helaas dik verloren. Het was mooi weer en Carlijn redde de eer. Tevens was dit de laatste officiële wedstrijd van onze trainer Arnold. Met spandoek en muziek, lach traan en knuffel. En we zien je vast nog vaak bij BZS. Dank je wel voor je twee jaar inzet en passie.
Renee:
Ik heb van Arnold geleerd dat je fysiek sterk moet zijn om duels te winnen.
Sanne:
Kampioen geworden en mee doen aan Beusichems got talent is het leukste wat ik meegemaakt heb.
Chiméne:
Ondanks dat je maar 1 jaar mijn trainer was... heb ik toch heel veel van je geleerd.
Wat ik nooit zal vergeten!
Heel erg bedankt xx
Marion:
Het mooiste met Arnold..
Het kampioenschap! Of toch al die keren dat hij mij achteraf gelijk gaf..
ai,ik weet het niet..
Kiki:
Ik heb van Arnold geleerd dat het ook belangrijk is om fysiek op de tegenstander in te gaan.
Selena:
Ik ga Arnold niet missen want hij is nog lang niet van me af xx
Albert-jan:
Mijn eerste kampioenschap. Op de platte kar door het dorp met zeventien gekke meiden.
Je had meer vertrouwen in mij dan ik zelf. Dank je popje.
Carlijn:
Van geschreeuw in de rust omdat we weer eens sliepen tijdens de eerste helft, naar een pretbek doordat de zoveelste domme opmerking wordt gemaakt tijdens de training. Na een aantal seizoenetjes samen kan iedereen er heel tevreden op terugkijken omdat het zo gezellig was!
Monique:
Ik ga zijn gezelligheid zeker missen, Arnie bedankt voor alles, maar je geschreeuw zal ik missen als kiespijn
Kirsty:
Hey Arnold, ik heb twee leuke seizoenen met je mee gemaakt, je had altijd vertrouwen in ons als team en dat heeft mooie momenten opgeleverd. mijn mooiste moment met jou was het kampioenschap pikkie ik zal je missen, want een geweldige coach is moeilijk te vinden maar onmogelijk om te vergeten dus dat ga ik zeker niet doen ! Liefs Kirsty
Marin:
Het goeie over Arnold is dat hij van die goed werkende knuffels geeft als het even niet zo lekker gaat tijdens de wedstrijd.
Jill:
Hee Arnold, ik heb een paar super leuke seizoenen met je gehad, ondanks dat je soms zo kon schreeuwen en deed alsof je het voetbal zelf had uitgevonden bleef het altijd leuk ! Dikke kus jill
Rosanne:
Arnie bedankt dat je moeite hebt gedaan om naar links draaien dr proberen uit te krijgen, helaas alleen niet gelukt ??
Imke:
Arnold, we gaan je heel erg missen! Hoe je het voor elkaar kreeg om het team na een uitbrander beter te laten spelen de eerste helft... werkte altijd beter dan lieve woordjes ??. Na al die wedstrijden verbaasde het mij wel dat je na al dat geschreeuw altijd nog stem over had voor de volgende training. Het is jammer dat je nu al weg gaat, maar de afgelopen jaren voetballen waren echt gezellig! Heel erg bedankt! Mogen we hopen dat het volgende team dat je gaat trainen (dames mag ik hopen) net zo gezellig wordt als ons team??
Lisa:
Lieve arnold, ik hoop dat ik ook net zo goed leer coachen als jij! Liefs Lisa
Iske:
'Ondanks dat je Nederlands niet helemaal in orde is, ik vond je toch wel heel leuk als trainer en wil je bedanken voor de leuke jaren.'
Claudia:
Famous quotes by arnold torn broers : 'mijn oma met een rollator is nog sneller' 'als ik praat zijn jullie stil' *deur dicht smijten en schreeuwen* 'Appie koffie ?'