BZS MO19-1 Één puntje mee naar Beusichem. In december weten we of dat genoeg is.

MVV'58 MO19-1

BZS MO19-1

... (scrimmage)

Meisjes onder 19 zaterdag, MO19-1, 2e klasse 04

12 november 2016 12:30

MVV'58 - BZS MO19

Uitwedstrijd in Meteren. Erg koud. 13 Speelsters. Weer krap.
Het is niet onze dag. Er wordt niet gecommuniceerd. Dus is het rommelig. We zijn niet beter. Ook niet slechter. We spelen meer op de helft van de tegenstander. We hebben kansen. Veel corners.
Concentratie bij de corners ontbreekt. Of een plan.
MVV krijgt ook corners, neemt ze wel goed. maar Claudia keept erg goed en zeker de laatste weken.
Als Carlijn voor -de beste communicator in t veld- Lisa in de spits gaat krijgen en missen we meer kansen.
Maar na vijf keer is het toch raak. Een mooie steekpass van Iske bereikt Carlijn en 0-1!
De voorsprong brengt geen rust. Het blijft rommelig. Monique raakt geblesseerd. En even later is het 1-1.

Meestal zijn we de tweede helft beter dan de eerste. En kunnen we de boel rechtzetten. Maar t was dus niet zo'n dag. Rosanne, Selena en Sanne kwamen er soms goed door, maar kwamen niet tot afronding.

Ondanks dat de verdediging beter ging communiceren. Renee weer foutloos net als vorige week. Chimene zat goed in de duels.

De hele tweede helft was een beetje mat. Aan beide kanten. Maar achterin hielden Kiki Nina en Marin het verder goed dicht.

Één puntje mee naar Beusichem. In december weten we of dat genoeg is.

Zaterdag. Hier zijn we (met trainen, reizen, omkleden, verzamelen, wedstrijd) tien uur in de week mee bezig. Het is dus een belangrijk en leuk moment van de week: de zaterdagmiddagwedstrijd.
Het is vaak of-of-of. Of goed voetbal. Of strijdlust. Of communicatie.
Gaan we deze drie nog een keer allemaal tegelijk zien? Girls? Dat kunnen jullie. Anders vraag ik het niet.

Imke, dank je voor de aantekeningen.