BZS MO-11 Niets meer aan te doen, onze meiden zijn KAMPIOEN !!

BZS MO11-1

MEC'07 MO11-1

Meisjes onder 11 zaterdag, MO11-1, 2e klasse 06

19 november 2016 10:45

Het regent en het is donker, veel ouders langs de lijn om de meiden aan te moedigen. De belangrijkste wedstrijd van deze competitie gaat beginnen. Zoals iedere wedstrijd beginnen onze meiden met hun jel jel jel wij winnen wel hey. De scheids fluit en het potje voetbal kan beginnen. Al na 53 sec krijgt Norelle al een kans om richting het doel te schieten en in de 2e min pakt Marley een kans vanaf de 16 maar mist. We spelen nog wat leuk over en na wat gemiste kansen maakt Marley in de 6e min een GOAAAAAAAL YESSS de 1-0 staat  al snel gevolgd door de 2-0 Norelle geeft een goede assist en Marley weet de 2-0 te verzilveren.....TOP MEIDEN. Er wordt leuk over gespeeld en wij blijven in de buurt van het doel van MEC.........MEC krijgt tot nu toe weinig kansen. Dan weet Robbin in de 10e min de bal in het net te krijgen......3-0. Marley krijgt nog wat kansen maar deze gaan naast en over. Van opgeven hebben onze meiden nog nooit van gehoord dus we gaan vrolijk verder in de 15e min weet de keepster van MEC de bal uit het doel te houden. Nu is het tijd voor wat wissels en mogen Femke, Lotte en Kiki het team versterken. We spelen nu al 18 min en het wordt tijd voor een corner , kiki neemt deze en Laura staat voor het doel maar ook deze keer wil de bal er niet in. Al snel weet Marley de bal te bemachtigen en omzeilt de meiden van MEC .........en ja hoor ze scoort
4-0. Kiki krijgt nog een kans, maar de 5-0 valt in de 22e min ........mooi gescoord Marley.
Nog net even voor de rust krijgt Sanne een mooie kans........ze schiet......helaas naast. OEPS...... dan wordt een van de meiden van MEC nog even onderuit gehaald, maar met een goed gevoel gaan we de rust in.

Het blijft aardig door regenen maar de meiden lijken daar geen last van te hebben en pakken het spelletje weer op. De eerste helft werd er goed gevoetbald door de meiden maar de tweede helft is toch wat minder. Zou de trainer en leiders toch iets te lief geweest zijn in de rust. Joyce krijgt aardig wat kansen om op het doel te schieten maar jammer genoeg stond de keepster een beetje in de weg. In de tweede helft weten de meiden van MEC toch wat meer op onze helft te komen en mag Nicolle toch even aan de bak en weet de bal uit het doel te houden. In de 30e min weet femke bij het doel van de tegenstander te komen en waagt nog een poging op het doel. Er is enig sinds wat duw werk van onze tegenstander maar Joyce laat zich niet aan de kant zetten en loopt gewoon door met de bal. Joyce probeert nog te scoren maar de keepster weet hem te houden. Er is wat chaos voor het doel van MEC maar dan uit onverwachte hoek weet Demy een mooi doelpunt te scoren .......6e doelpunt staat op naam van Demy.....TOP. Robbin weet de bal nog een paar keer goed weg te vegen maar dan in een onbewaakt moment weet MEC een puntje te scoren  6-1. Nog net even voor tijd beland Norelle op de grond door een kontje van MEC. Mec komt ook nog even met een wisseltruc van de keepsters ivm een blessure. In de 49e min houd Nicolle nog even de bal uit het net en geeft Femke nog een super schot op het doel, maar dan wordt er toch echt afgefloten.

Eindstand 6-1

Dan is het toch echt waar onze meiden zijn onverslaanbaar.........Bandjes oppompen en zaterdag is het tijd voor een feestje......YEEEEEEHHHH