BZS MO11-1 winnen ruim van Lekvogels MO11-1

Meisjes onder 11 zaterdag, MO11-1, 2e klasse 06

1 oktober 2016 12:30

Richard van Dijk

Een impressie van en rondom de wedstrijd is hier terug te vinden.

Na een zonnige start en alleen maar voetballende meiden op de velden zijn wij gestart met eerst een paar leuke foto's,bedankt hiervoor Albert Jager. Even warm lopen,de team yell en aftrappen maar!!Na een flitsende start wisten de meiden na 3 min de bal in het doel te krijgen en na 8 min stond het 2-0. In de eerste helft werd er leuk gevoetbald en goed over gespeeld.Rust 5-0.Na een wat mindere tweede helft wisten de meiden toch het doelsaldo op 7-0 te krijgen. Stefan en Annet .......Norelle heeft een ritje naar de MAC verdiend deze wedstrijd.Top meiden de punten zijn weer binnen.