Wat een wedstrijd bij Theole vandaag!

Theole JO15-6

BZS JO15-2

17 september 2016 11:15

De jongens hebben laten zien dat, ondanks dat het seizoen net is begonnen, ze over een geweldige teamgeest beschikken. In het begin van de wedstrijd ging het gelijk op, maar na zo'n 20 min scoorde Jesse het 1e doelpunt. Er werd lekker overgespeeld en door de aanvallers meeverdedigd en door de verdedigers mee aangevallen. Dit leverde snel doelpunt 2 op, prima ingeschoten door Peter. Al snel daarna scoorde Cees een prima doelpunt. 0-3!!! Na een klein momentje voor Theole, is er wederom een zeer snelle loopactie van Cees met een prachtig doelpunt tot gevolg en zo gingen we met 0-4 de rust in.
Na de rust ging de zon schijnen en dat gaf de jongens vleugels! Mooie actie van Brandon werd net niet afgesloten met een punt. De mannen bleven vechten, de positieve coaching van Naud vanuit de goal is hilarisch en werkt goed voor het team! Aanvallend blijven de jongens goed bezig, helaas ook voor Rowan een mooi schot over. Er werd aan de lopende band op de helft van de tegenstander gespeeld. Vele acties die er nét niet in gingen. Het werd een levende flipperkast voorin het strafschopgebied van Theole. De 2e helft stond Theole er sterker en beter in. Het leidde echter niet tot enig resultaat. BZS nam alweer snel de druk over. Het werd steeds lastiger de bal tussen de palen te plaatsen. Mooie kansen werden steeds opnieuw gecreëerd vanuit de achterhoede en het middenveld. Na mooie opbouwende actie een schot van Peter nét naast. Schot van Björn recht op de uitlopende keeper. Er kwamen wat kleine blessures maar toch werd het spel weer goed opgepakt, schot van Cees werd niet zeker gestopt door de keeper en met een klein extra tikje belandde de bal achter de keeper in het net. 0-5!
Na goed overspel kan Björn lekker uithalen en scoorde het 6e doelpunt, trok zijn shirt in euforie uit en kreeg daarvoor een gele kaart. Hierna floot de scheidsrechter af. Niet alle namen van de jongens van BZS-15 zijn in dit verslag genoemd, maar wat een heerlijke pot hebben jullie gespeeld. Jullie zijn een fantastisch positief team en het was een genoegen om te kijken! Gefeliciteerd!!!
Rody bedankt voor het vlaggen!!!!