Onze laatste wedstrijd werd de slechtste van dit seizoen

BZS MB1

SC Emma MB1

Meisjes B-junioren zaterdag, MB1, 2e klasse 2.7

14 mei 2016 17:30

Gewin van Beusichem

14 mei 2016
BZS MB1 - Emma

1) Pinksterweekend. 2) De laatste wedstrijd van de competitie. 3) Er staat niets meer op het spel, we gaan dit seizoen als tweede eindigen. 4) Eind van de dag, half zes, 5) zonnetje, wolkje.  6) Koude wind. 7) Hard gras en 8) een harde bal. 9) Zes wisselspelers op de bank.
10) Wedstrijd tegen Emma. 11) Een aantal meiden is druk met de eindexamens.

Minimaal elf goede redenen om lekker te voetballen. Maar het lukte niet. Het liep niet. Er werd niet ontspannen gevoetbald, niet gecommuniceerd. Slechte passes, geen combinaties. Dat zijn de mysteries van de sport. Het wel kunnen wil niet zeggen dat het altijd lukt. Eén niveau hoger komt dat ook wel eens voor (bij de Graafschap-Ajax bijvoorbeeld).
Bij de tegenstander liep het ook niet makkelijk, ze onderschepten veel, maar kwamen ook niet echt tot voetballen.
Een boze Arnold in de rust. En terecht. Dit is onze slechtste wedstrijd van het seizoen. Eén wedstrijd is altijd de slechtste. Maar dit is best wel erg.

Kiki, Selena en Sara spelen de tweede helft mee, ze zijn gevraagd mee te doen met de afsluiting, omdat ze ons team dit seizoen vaak hebben aangevuld. Dank jullie wel.

Het begin van de tweede helft ging het even iets beter. Een overtreding leverde een penalty op en Renee schoot deze er netjes hard in. 1-0.

We kregen meer kansen en er waren wat goede aanvallen. Dit resulteerde nog in een late goal van Sanne. En 2-0 winnen zijn gewoon drie punten.
Wij bedanken de scheids die uitstekend gefloten heeft! Ik zie voor hem een mooie toekomst als scheidsrechter bij BZS

Na afloop werden we nog verrast. Er was voor iedereen een zwart shirt met daarop de eigen naam in glitters. Dank Arnold, Wendy en Ja-Ke kadoartikelen ( Bianca Tol)

Damian, dank voor het vlaggen dit seizoen en het meecoachen langs de lijn.

Dames, namens Arnold, Marion en Albert-jan bedankt voor het leuke en spannende seizoen ??. We maken het seizoen nog af met twee toernooien, en we hopen dat jullie aankomend seizoen wel beloond worden met een kampioenschap......