BZS 1 wint uitwedstrijd tegen Rhelico

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

28 maart 2016 14:30

Geertsen, L.R.M.

Voor BZS stond de lastige uitwedstrijd tegen Rhelico op het programma, en met name omdat bij BZS er 7 spelers niet bij waren en ook Jeroen in de rust geblesseerd uitviel.
Hun vervangers speelden goed. En ook een minuut stilte en een hevige regenbui om half drie en een strakke wind over het veld waren de ingrediënten.
Na wat over en weer wat initiatieven om aan te vallen, en een redding van Bjørn, kwam BZS in de 19e minuut op 1-0.
Een vrije trap op 25 m van het doel werd door Casper op het doel geschoten. De keeper had de bal niet klem vast en vervolgens schoot Julian in1-0.
Rhelico was totaal niet in de wedstrijd.
Verder geen hoogtepunten tot aan de 37e minuut, toen BZS 2-0 maakte.
Een lange BZS aanval, via Krijn en Niels. Deze legde de bal terug op Kelvin en hij schoot 2-0 binnen.
In de rust Jeroen eruit en Paul er in.
Het enige was dat Rhelico nog een keer op de lat schoot in de 50e minuut.
BZS maakte even later 3-0 na een vlotte aanval over rechts, via Paul en Robin H. Deze zette voor op Casper en het was 3-0.
Nog een redding van Bjørn en Rhelico maakte totaal geen  gebruik van de wind in de rug en dus won BZS verdiend, mede omdat zij ook scherp speelden.
De beste man op het veld was de scheidsrechter uit Best.