BZS 1 verliest bij Wilhelmina 1

BZS 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

20 september 2015

BZS heeft de goede start in de competitie geen goed vervolg kunnen geven. Uit bij Wilhelmina werd met 4-2 verloren.

Opstelling BZS: Björn, Julien, Jeroen, Joey, Jermain, René, Youssef, Martijn, Robin, Jasper en Jordy.

BZS was in de eerste helft simpelweg niet scherp genoeg. Wilhelmina overdonderde de gasten, dit resulteerde in twee doelpunten. De doelpunten ontstonden tweemaal uit corners waar de defensie van BZS er niet goed uit zag. Het leek een makkelijke middag te worden voor Wilhelmina. Het was aan doelman Björn te danken dat de schade nog enigzins beperkt bleef.

Ruststand: 2-0

Vlak na rust kwam de thuisploeg gemakkelijk op 3-0. Pas na de derde treffer van Wilhelmina begon BZS wat beter te spelen. Er kwamen mooie kansen voor Erik, Jasper, Jordy en Robin. Na een goede actie van spits Jordy wist Jasper met een hard schot de keeper van Wilhelmina te verschalken. 3-1. BZS leek er toen al niet meer in te geloven. Niet lang na de treffer van BZS haalde de thuisploeg alle spanning uit de wedstrijd. De 4-1 werd genoteerd. Het slotakkoord was voor Jordy, die zijn harde werken voorin beloonde met een treffer. En zo werd de eindstand bepaald op 4-2. De slappe eerste helft heeft BZS deze week de das om gedaan.

De ploeg uit Beusichem vindt zichzelf nu terug op de zevende plek op de ranglijst. Volgende week wacht een thuiswedstrijd tegen Engelen, dat sterk is begonnen dit jaar. Laten we hopen dat BZS zich snel herpakt na deze verdiende nederlaag.

BZS 1