BZS verliest bij HHC

Mannen, 1, Groep 2 58

23 augustus 2015

BZS verliest.

Voor BZS stond weer een concurrentiewedstrijd op het programma, nl uit tegen HHC 90 uit Heusden. De gedachte was dat BZS het positieve van de uitslag van vorige week uit tegen Rhelico in deze wedstrijd door zou kunnen zetten. Niets was minder waar. Verdedigend was BZS heer en meester, maar aanvallend was het een stuk minder.

Het doelpunt werd dan ook gescoord uit een standaard situatie. In de 75e minuut werd er op het middenveld een overtreding tegen Rene begaan, de scheidsrechter dacht er anders over, en gaf een vrije trap aan HHC, daaruit kwam een corner en de voorzet werd door een geheel vrijstaande speler ingekopt. 1-0.

In de 1e helft kreeg BZS wel een 2 tal vrije trappen te nemen, Erik schoot echter beide keren net naast. De beide keepers kregen verder eigenlijk ook niet veel te doen.

Kort voor rust ging Lars er geblesseerd uit, Martijn was zijn vervanger. In de rust werden er wat aanpassingen gedaan bij BZS en in het begin van de 2e helft drong BZS HHC terug en kreeg ook wat mogelijkheden zonder echte grote kansen.

Het doelpunt bleef uit voor BZS en BZS had het verdedigend ook onder controle, behalve dan die standaardsituatie, toen even niet helaas. BZS drong hierna nog wel aan, maar het was onmachtig. Een geheel onnodige nederlaag, maar ja het is zoals het is, geen punten in Heusden.