BZS 1 verliest oefenwedstrijd van Wadenoijen 1

BZS 1 (zon)

Wadenoijen 1 (zon)

17 januari 2016 13:00

BZS1 heeft een oefenwedstrijd tegen Wadenoijen 1 met 1-2 verloren.
Onder optimale condities heeft BZS kunnen spelen. BZS 1 speelde met een andere samenstelling als normaal in de competitie het geval is.
Trainer Jack Cornelissen had de skigangers van de afgelopen week met het 2e meegestuurd om daar weer wedstrijdritme op te doen.
BZS kwam op achterstand toen een snelle counter doeltreffend in de korte hoek ingeschoten werd.
Robin Huisman zorgde even later wel voor de gelijkmaker.
Wadenoijen bepaalde voor rust de uiteindelijke eindstand uit een penalty, op 1-2.

Vriendenschaar 2 - BZS 2
De geplande oefenwedstrijd van BZS 2 tegen Vriendenschaar 2 in Culemborg ging niet door.
In verband met de sneeuw op het veld bij Vriendenschaar, ging BZS 2 uiteindelijk, nog voordat het begonnen was, van het veld.
BZS2 vond het toch niet verantwoord op te spelen.