BZS wint en pakt 3 belangrijke punten

10 april 2016 14:30

Straten, E.W.C. van

BZS wint thuis
Voor BZS zijn de komende 2 a 3 weken belangrijk. Eerst thuis tegen Jan van Arkel en dan
uit naar Beesd en Maliskamp.
BZS moet dan wel punten halen om niet in degradatiewedstrijden te belandden.
BZS startte weer met Joey, na lang blessureleed, maar wel zonder Jasper, Erik, Tom en Casper.
1e helft ging het spel een beetje op en neer, zonder echte grote kansen. Er waren wel wat mogelijkheden voor beide teams, maar het vizier stond niet echt op scherp of de keepers konden redding brengen.
Na een goede aanval van BZS in de 5e minuut bracht Werner de bal voor, maar helaas stons er niemand om de aanval af te ronden.
In de 35e minuut een strakke voorzet van Robin H, en nu kwam Werner een teenlengte tekort om te scoren.
Ook Bjorn hiel BZS op de nul.
In de rust 2 verse wissels voor BZS, Julian en Yousef voor Jermain en Jeroen.
In de 48e minuut betaalden de wissels zich al uit. Yousef scoorde op aangeven van Jordi de 1-0, met een schot in de verre hoek.
In ongeveer de 70e minuut maakte BZS de belangrijke 2e treffer. Wel met wat geluk, maar wat maakt dat uit.
Kelvin zette voor en via een verdediger werd de bal verlengd en verdween in het eigen doel. 2-0. Even later moest Jan van Arkel met 10 man verder nadat een speler de 2e gele kaart kreeg. Jan van Arkel kreeg nog wel een kans, maar het schot ging over. a.s zondag moet BZS naar Beesd, een wedstrijd uit de 2e periode, maar is van belang voor beide teams. We zien u daar.