BZS JO11-1 verliest opnieuw

9 maart 2019 12:45

Peter van Dinther

Opstelling

De thuiswedstrijd tussen BZS JO11-1 tegen Drechtstreek JO11-1 staat op het programma. De selectie is compleet, al kampen wel enkele spelers met diverse pijntjes.

Om 12.45 uur fluit scheidsrechter Peter van Dinther voor de start van de wedstrijd. BZS JO11-1 heeft de wind in de rug en vanaf het begin van de wedstrijd trekt ze dan ook het initiatief naar zich toe. Maar ook Drechtstreek JO11-1 weet in de 2e minuut een bal over de achterlijn te krijgen. De daarop volgende doeltrap wordt door Youri diep gespeeld Rogier neet de bal beheerst aan en rondt vervolgens ook nog zeer goed af, 1-0. BZS JO11-1 blijft de aanval zoeken en in de 6e minuut is het weer raak. Rogier is nu de aangever en Joep schiet de bal onhoudbaar achter de keeper van JO11-1. Tot aan de time-out in de 15e minuut is BZS JO11-1 de bovenliggende partij, na de time-out is BZS JO11-1 het helemaal kwijt. Wellicht komt het doordat niet iedereen heeft kunnen trainen en daardoor niet 100% fit is, feit is dat het wederom voetballend niet al te best is tot aan de rust.

In de 2e helft neemt Drechtstreek JO11-1 het initiatief over en reeds in de 33e minuut wordt het 2-1. In de 38e minuut wordt het 2-2. Of het komt door de tegenwind, we hebben geen idee. Het blijkt wel dat BZS JO11-1 het simpelweg niet lukt om voetballend er door heen te komen. Door de storm en wind die plotseling opsteekt, ziet de keeper van Drechtstreek JO11-1 zich genoodzaakt om het door de wind omvallende doel te omzeilen. Gelukkig had de keeper het in de gaten en wist zich tijdig uit de voeten te maken. is de bovenliggende partij en hoewel Keeper Louis nog de nodige reddingen verricht, moet hij toch na de 2e redding binnen 3 seconden, bij de 3e poging 2 seconden later toch capituleren in de 48e minuut, 2-3. BZS JO11-1 ziet geen mogelijkheid meer om de verdiende gelijkmaker te scoren en verliest dan ook met 2-3.

Jongelui, ouwelui, ik groet u.

Gerwin