Na een moeizame voorbereiding ging de competitie weer van start!

BZS VR1

DSS'14 VR1 (zon)

23 september 2018 13:00

Dirk-Jan Immink

Na een moeizame voorbereiding( wel met een stijgende lijn) was het eindelijk zover! De competitie ging weer van start!
Het weer werkte niet echt mee op deze zondag, het was koud en nat.
De bespreking was kort en simpel, laat zien wat jullie kunnen en speel zoals de wedstrijd ervoor tegen Emma, aanvallend!
Pupil van de week was Lieke en die liep in de warming up voor op! Ze had er meer schik in dan de dames die de regen maar niets vonden. Albert-jan ging deze wedstrijd vlaggen ( hij had beter een droge dag uit kunnen kiezen).
Scheidsrechter Dirk Jan floot voor de aftrap en de wedstrijd was begonnen. Het begin was zeer rommelig en zeker niet goed. Maar naar 20 minuten viel het kwartje bij de dames en gingen ze eindelijk voetballen. En er waren mooie combinaties. Van te voren had Arnold al aangegeven van afstand te schieten omdat de keeper van de tegenstander niet erg zeker overkwam in de warming up. Dit gebeurde dus ook en leverde 2 doelpunten op. De tegenstander leende zich ervoor om wat te experimenteren en al in de eerste helft te wisselen( dit ook ivm de kou en regen). Met de rust stonden we voor met 4-0. Maar qua spel was het nog niet best.
In de rust bleef Arnold vrij rustig en heeft de dames weer wakker geschud!
De tweede helft was een stuk beter met voetbal wat we kennen van de dames. Bal snel rond spelen en driehoekjes vormen. De tegenstander werd onder de voet gelopen alleen leverde dit maar twee doelpunten op in de tweede helft!!
Al met al een aardige partij gespeeld met een goed resultaat. En het draait uiteindelijk bij voetbal om het resultaat!!

Pupil vd Week Lieke van Malsen
Dirkjan en Albert-Jan bedankt voor het fluiten en vlaggen in de stomende regen.