Vrijdag 11 oktober BZS oliebollenverkoop!

3 oktober 2019 21:30

11 oktober a.s.: Oliebollenactie v.v. B.Z.S.

Op vrijdag 11 oktober a.s. zal door de v.v. B.Z.S. wederom een grote oliebollenactie worden georganiseerd. Tussen 17.00 en 19.00 uur zullen enthousiaste (jeugd)leden van de v.v. B.Z.S. huis aan huis in Beusichem, Zoelmond, Asch en Ravenswaay oliebollen uitventen.
Dit zijn heerlijke verse oliebollen, ’s middags gebakken door Bakker Immink uit Beusichem. Een zak oliebollen kost 5 Euro. Doel van deze actie, waar circa 50 leden van de v.v. B.Z.S. aan mee zullen doen, is het mogelijk maken van verschillende activiteiten voor met name de jeugd van de voetbalvereniging. Zoals de jaarlijkse jeugddagen, die al meer dan 25 jaar in de herfstvakantie (dit jaar op 23 en 24 oktober) worden georganiseerd en waaraan alle jeugdleden van de v.v. B.Z.S. kunnen meedoen.
Bovendien zal er vanaf 17.00 uur een groep BZS leden met oliebollen in de muziektent op de markt in Beusichem staan. Dit is met name voor hen die graag oliebollen willen kopen maar tijdens het venten niet thuis zijn.

Voor vragen en bestellingen [email protected]