BZS 35+ zoekt voetballers!

16 april 2015 20:00

Het draait om puur voetbal in het 35+ team

Kom eens meetrainen bij BZS op dinsdagavond!

‘De bal ligt in één beweging stil, uit je ooghoeken zie je een versnelling… een steekpass en een goal.’ Da’s genieten. Voetbal zoals het moet zijn; met complimenten van je tegenstander. Dat is waar het om draait bij 35+ voetbal: Vriendschappelijk voetballen, maar wel het beste uit jezelf halen. Kom ook eens meedoen! Het mooie is dat het vrijblijvend is. We zien je graag elke week op de training, maar dat hoeft niet. En … het is eigenlijk altijd gezellig.

Het hele jaar traint een groep enthousiaste voetballers op dinsdagavond bij BZS om in voor- en najaar een Betuwse competitie af te werken. Trainen betekent eigenlijk gewoon een partijtje spelen met de mensen die er zijn. In 2013 eindigde dat al in een kampioenschap; in 2014 strandden de mannen in de finale. Altijd spannend dus. Niet altijd even hoog niveau hoor! Wel altijd leuk: een biertje erbij na de training en af en toe ‘met de jongens uit eten’.

De 35+ competitie is ontstaan uit een samenwerkingsverband van acht Betuwse voetbalverenigingen. Voor de duidelijkheid: de 35+ draait om leeftijd. Op een half veld met zeven tegen zeven in een Burense competitie en prestige, maar geen slidings of onsportief gedrag. Deelnemende clubs zijn BZS, SCR, SCZ, MEC’07, FC Lienden, ISC, Uchta en Theole.

Dinsdags vanaf 20.15 uur aanwezig.

Bel voor info: Jeroen Verheul 0647310054