Versterking gezocht !!

18 september 2018 8:30

Iedereen wil graag een schone omgeving voor onze kinderen en natuurlijk voor onszelf! De huidige accommodatie-ploeg kan dat niet alleen, daar zijn extra vrijwilligers voor nodig.

Daarom zijn we dringend op zoek naar mensen die ons een handje willen helpen. Het gaat daar bij om een paar uurtjes op maandagochtend en vrijdagmiddag wanneer de  kleedkamers, toiletten en kantine schoon gemaakt worden.
Vele handen maken ook hier licht werk !

Heeft u interesse of weet u iemand stuur dan een berichtje naar [email protected] dan nemen wij vervolgens contact met u op.

Vrijwilligers zijn onontbeerlijk. De één als trainer, leider of grensrechter, de ander voor accommodatie onderhoud of barmedewerker etcetera. BZS kan niet zonder u, vrijwilligers zijn de kurk waar de vereniging op drijft.