BZS C1 maakt zich op voor kampioenswedstrijd

13 mei 2015 19:30

Aanstaande donderdag kan de C1 van BZS zich kronen tot kampioen. Na een zeer spannende competitie kan de ploeg van trainer Martijn Ehlhardt het nu thuis afmaken. Al vroeg in de competitie toonde BZS uitstekende vorm door meteen de koppositie te nemen. Met ruime overwinningen leek de ploeg ongeslagen te blijven maar concurrentie kwam van Teisterbanders en Tricht. De spanning blijft erin tot het einde, BZS heeft nog 1 overwinning nodig om de titel te pakken.

De stand is op dit moment als volgt:

1 BZS C1 19 16 0 3 48 77 18 0
2 Teisterbanders C1 19 16 0 3 48 86 31 0
3 Tricht C1 20 15 3 2 48 79 24 0
De C1 zal spelen tegen Leerdam Sport. Eerder dit seizoen wist de C1 met een krappe 1-2 overwinning de punten mee te nemen.

De C kan alle steun goed gebruiken, dus heeft u nog een gaatje op donderdagavond? Dan zien we u graag bij BZS! De wedstrijd begint om 19:00.

BZS C1