BZS F5 sluit seizoen af in stijl met een wedstrijd tegen de moeders. Komen kijken dus iedereen!

18 mei 2015 19:30

Donderdagavond 21 mei zal vanaf 18.30 uur de wedstrijd tussen de F5 en hun moeders van start gaan.

Deze wedstrijd zal onpartijdig gefloten worden door hoofdtrainer Martin Verweij en we willen iedereen dan ook van harte uitnodigen om te komen kijken bij deze wedstrijd op veld 2.

Wat hebben de spelers van de F5 in aanloop naar deze wedstrijd gedaan?

Na een eerste competitiehelft waarbij wisselende resultaten geboekt werden, 2 maal winst, 2 maal gelijk en 6 maal verlies werd afgelopen zaterdag ook het eerste toernooi bij Wadenoyen in dezelfde stijl gespeeld.

Naast 1 gelijkspel en 3 nederlagen in de poule werd de afsluitende wedstrijd om de 9e en 10e plaats gewonnen met 3-1 tegen Wadenoyen F2.

Een extra beker was er voor Rogier Burggraaf, aangezien hij tijdens een wedstrijd ongelukkig tegen een arm van een tegenstander aan liep en daardoor een tand, welke reeds los zat, er nu volledig uit kwam zetten.

Al met al blijkt het voor iedereen een bijzonder leerzaam half jaar te zijn geweest, waarbij geleidelijk aan er regelmatig elementen getoond worden die de trainers Martin en Henrico (met hulp van Jan Krabbers en Frans Ducaat) er proberen in te trainen.

De vreugde en plezier doet de jongens van de F5 regelmatig schaterlachen en de trainingsopkomst is ook goed te noemen.

We zijn trots op de F5 en willen uiteraard de ouders bedanken voor de support van hun kinderen.

Tevens willen we Wout Verweij, Rogier Burggraaf en Seth Blondeel bedanken voor het meedoen met de F5, wanneer we onverhoopt toch te weinig spelers bleken te hebben.

Dit alles heeft er toe geleidt dat aanstaande donderdagavond de wedstrijd der wedstrijden van start gaat.

We hopen dat er zoveel mogelijk belangstellenden en supporters komen kijken naar deze krachtmeting.

Heel veel plezier.

Met sportieve groet,