BZS Slotdag wederom geslaagd

14 juni 2018 8:00

Onder een stralende zon heeft BZS het seizoen afgesloten. Het veld stond vol met attracties waarmee de kinderen zich konden vermaken met als rode draad door de dag het Ouder-Kind voetbal en de aanloop naar de finale van de Penaltybokaal.

Het Ouder-Kind voetbal brengt toch altijd weer een ongekend fanatisme te weeg bij zowel ouders als kinderen en met rode, bezwete hoofden van de inspanning werden de wedstrijdjes tot een goed eind gebracht. Evenals vorig jaar was het prachtig weer en waren de waterattracties zeer gewild. Tussen de bedrijven door werden de voorrondes voor de Penaltybokaal gehouden hetgeen ten opzichte van vorig jaar veel nieuwe finalisten opleverde maar ook Seth kwalificeerde zich zodat hij zich op kon maken voor titelverdediging.

Om 16.30 uur startte de finale waarbij 8 spelers alle penalty’s benutten en doorgingen naar de afvalronde. De keepers John en Bjorn gingen tot het uiterste maar waren toch vaak volledig kansloos. In de afvalronde liep de spanning op en ronde voor ronde slonk het aantal finalisten. Uiteindelijk had Naud vd Kar zijn zenuwen het beste onder controle en schoot zich op het eerste matchpoint direct naar de titel. Een super strakke penaltyreeks van Naud en verdiende overwinning, van harte gefeliciteerd !

Tijd om de barbecue aan te steken en de koe het veld op te laten om het Koeschijten te beslechten. Terwijl ca. 275 personen zich opmaakten voor de barbecue  bleek de koe last van zijn maag te hebben en na reeds 10 minuten liep de koe al leeg. Na meting bleek hij dat gedaan te hebben op het vak dat verkocht was aan Koen van Zanten die daarmee € 380,- rijker werd. Wat volgde was nog een hele gezellige barbecue en een mooie dag om op terug te kijken. Uiteraard is zo’n dag niet mogelijk zonder de inzet van vele vrijwilligers, iedereen enorm bedankt!

Alvast voor in de agenda: Volgend jaar wordt de Slotdag geïntegreerd in het jubileum weekend van 7, 8 en 9 juni 2019 en zal de Slotdag plaats vinden op 9 juni.

Prettige vakantie en tot volgend seizoen.