Laatste competitiewedstrijd BZS 1 - SCI 1 zondag 27 mei

22 mei 2018 20:15

Gerwin van Beusichem

Altijd toch ook bijzonder zo’n laatste competitiewedstrijd thuis.
Traditioneel wordt afscheid genomen van spelers die besloten hebben om in een lager elftal te gaan voetballen.
Zij hebben daarvoor om hun persoonlijke redenen voor gekozen en die moet we respecteren.
Er zijn ook vertrekkers, die zelf keuzes maken voor de toekomst.
Dat wordt gerespecteerd, ook al had BZS dat misschien anders gewild.
Dat is ook het hedendaagse amateurvoetbal.

Maar we nemen aanstaande zondag met respect voor alle beslissingen afscheid van spelers en technische staf, die zich volledig voor onze geel/blauwe club hebben ingezet. Sommige spelers zijn reeds jaren speler van BZS 1, anderen hebben een korter verleden in of bij BZS 1.

Daarom verdienen zij uw applaus voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen SCI uit Sint-Michielsgestel.

Ook voor onze gasten is het de laatste wedstrijd, maar dan voetballend als vv SCI.

De plaatselijke voetbalverenigingen vv SCI en RKVV Sint-Michielsgestel fuseren per 1 juli tot SCG’18 (Sportclub Gestel).

Ik ga vooralsnog voor een mooie, spannende en sportieve laatste thuiswedstrijd in deze competitie.

Laat deze vooral spontaan en gezellig zijn voor het team van BZS 1 met zijn vertrekkende spelers / technische staf en voor onze gasten uit Sint-Michielsgestel.

Uiteraard wil ik vanaf deze plaats voor volgend seizoen BZS 1 met een nieuwe trainer en met een verjongde spelersgroep heel veel sportieve successen toewensen en wanneer we met zijn allen de selectie ondersteunen, gaat dat vast helemaal goed komen.

De wedstrijdbal van de wedstrijd tussen BZS 1 en SCI 1 wordt gesponsord door Ringelenstein Management Support uit Beusichem.

Bron: Gerwin van Beusichem