Wordt ook lid van de Club van 50

19 maart 2018 13:00

Vindt u het leuk om BZS te steunen, dat kan middels de club van 50. Het is altijd goed om nieuwe leden te verwelkomen. Uw steun kan een groeiende vereniging als B.Z.S. goed gebruiken voor tal van jeugdactiviteiten en onderhoud aan de velden en accommodatie.

Het afgelopen jaar is 50% van de inleg besteed aan de jeugd en met name de jeugddagen. De jeugddagen worden ieder jaar in oktober georganiseerd. De “jonge” BZS-jeugd heeft dan zowel een bezoek aan een pretpark als een sportieve dag op ons complex onder begeleiding van diverse vrijwilligers. De andere 50% van de inleg is besteed aan kleding voor de teams.

Aanmelden kan bij de sponsorcommissie, Gerrie en Gerda Verweij, of meldt u hieronder direct aan en de sponsorcommissie zal contact met u opnemen.