Brief van de KNVB

29 augustus 2015 19:15

Beste bestuurders en wedstrijdofficials,

Vorig weekend is het veldvoetbal weer in volle omvang van start gegaan. In de top van het voetbal met de competitie en voor alle andere elftallen met de beker. Dit betekent dat ook de administratie weer op orde moet zijn en dus ook de spelerspassen.

Door de enorme hoeveelheid aanvragen is besloten de regeling van vorige week ook voor komende week van toepassing te laten zijn:

In principe geldt geen pas is niet spelen, maar voor de periode van 28 augustus tot en met 3 september mag een speler ook uitkomen in competitie- en/of bekerwedstrijden, als hij voor de betreffende wedstrijd kan worden toegevoegd aan het digitale wedstrijdformulier en aan de scheidsrechter een geldig legitimatiebewijs kan tonen (paspoort, ID kaart, (brommer)rijbewijs). Door deze tijdelijke maatregel kan iedereen ook komend weekend weer voetballen.

Met vriendelijke groet,

KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND