Belevenissen van pupil van de week: Stijn de Koning

3 november 2017 21:00

Gerwin van Beusichem

Zondag 29 oktober was het zo ver. Ik was pupil van de week bij de thuiswedstrijd tegen GVV. Om 13:00 moest ik me melden, maar dat ging bijna mis omdat ik de tijd was vergeten.

Gelukkig was de voorbespreking nog niet begonnen toen ik om 13:15 bij BZS aankwam.  Jolanda stond al op me te wachten en even later zaten we in het spelershome waar de trainer duidelijk liet merken dat het vandaag beter moest dan de vorige keren.  In de kleedkamer werd keiharde muziek gedraaid en toen we klaar waren, gingen we het veld op. Na het warmlopen mocht ik Bjorn inschieten en dat was erg leuk. Voor de aftrap mocht ik de eerste goal maken en de keeper van GVV feliciteerde me en wenste me een prettige wedstrijd.  In de dug-out was het erg gezellig en kon ik de wedstrijd goed volgen. Gelukkig konden we twee keer scoren, zodat we gelijk speelden en niet verloren. Na de wedstrijd was het erg leuk in de kleedkamer en kreeg ik de bal en mijn diploma. Het was echt een hele leuke dag en ik wil iedereen van het eerste hiervoor bedanken.
Bron: Gerwin van Beusichem