BZS sluit overeenkomst met shirtsponsoren

14 september 2015 19:00

Afgelopen zondag heeft BZS met trots het nieuwe tenue gepresenteerd. Voor de zomervakantie is een plan opgesteld om heel BZS in dezelfde tenues te laten spelen. Voor het sponsoren van de kledinglijn werden 4 sponsors benaderd.

De bedrijven: Sitdesign, AutoKnobbout, Napoleon en TradeKar zijn vanaf heden op de shirts van BZS te bewonderen. Om de samenwerking officieel te presenteren werden de sponsoren uitgenodigd om de wedstrijd van BZS 1 tegen Beesd 1 bij te wonen. De wedstrijd tegen Beesd eindigde in 3-3. Het verslag staat op onze website.

Op de onderstaande foto zijn de verantwoordelijke sponsoren zichtbaar in gezelschap van bestuursleden Willem Welling en Gerrit van Zanten.

Wij willen de shirtsponsoren hierbij nogmaals hartelijk bedanken voor de samenwerking.