Vrouwenvoetbalteam in 2016, kom bij BZS voetballen

19 december 2015 16:30

Eindelijk is het zover......aankomend seizoen willen wij bij BZS gaan starten met een dames/vrouwen team!!!!

Een paar jaar geleden zijn wij bij BZS begonnen met meisjes voetbal! Dit is een bijzonder goed geslaagd idee.....

Want inmiddels spelen er een kleine 60 meiden bij onze mooie vereniging (en er komen nog steeds nieuwe meiden bij).

Vele van deze meiden hebben al één of meerdere kampioenschappen mogen vieren!

Om deze talenten door te laten stromen, willen wij een dames/vrouwen team gaan starten in het nieuwe seizoen!

Dus heb jij zin en talent!! En wil jij voetballen bij de mooiste club van de Betuwe, BZS!!

Meld je dan bij BZS en vraag naar Arnold Torn-Broers of Marion De Ronde-de Hoog en zij kunnen jou meer vertellen over onze plannen!

Dus schroom niet en meld je aan bij BZS!!!!!

P.s. Deel dit bericht op jouw Facebook pagina.

Wellicht heb jij nog een vriendin die ook wil voetballen.

TOT ZIENS IN HET NIEUWE SEIZOEN!!!!!