Oranje maakt plezier en wint EK. Kom ook voetballen bij BZS

19 augustus 2017 15:00

Plezier maken en lekker voetballen, wie wil dat niet? Bij BZS zijn de meisjes teams inmiddels niet meer weg te denken en komend seizoen gaan we zelfs met BZS dames 1 van start. Het is duidelijk dat het meisjesvoetbal een belangrijke pijler binnen de vereniging is.

LET OP: Woensdag 23 augustus is er om 18.30 uur een proeftraining voor de meisjes in de leeftijd van 6 t/m 9 jaar

Nederlands kampioen straatvoetbal
Wist je dat er BZS meisjes zijn die een maand geleden Nederlands kampioen straatvoetbal geworden zijn? Talent is zeker aanwezig bij BZS!

Gezellig
Maar bovenal is voetbal een leuke teamsport, gezond, gezellig en sociaal! BZS streeft er naar om voor iedere leeftijd een team te hebben waar jij in past.

Aanmelden
Meerdere meisjes en dames spelen reeds bij BZS.  Volg jij hun voorbeeld? Ken jij meisjes of dames of ben jij een van hen die ook graag bij BZS wil komen voetballen, meld je dan zo gauw mogelijk aan bij Marion de Ronde via [email protected] .

Gratis meetrainen
Ook is er natuurlijk de mogelijkheid om de meisjes en dames aan het werk te zien. Je kunt ook altijd een keer gratis meetrainen. Mocht je graag een keer komen kijken en/of trainen, meld je dan aan bij Marion de Ronde via [email protected] .